Min vaaad!!

Herredug vad fjantigt det känns när man har så ont i något onödigt... Min vad krampar hela tiden och i natt har jag knappt kunnat sova för så fort jag sträckt på mig eller vänt mig i sängen så har vaden dragit ihop sig...
Sitter i sängen nu och fixar lite med diverse saker och funderar på om jag ska klara av att ta mig till gymmet idag eller om jag måste vila... BLÄÄ!

Ikväll kanske det blir en dejt med min fina Cristina... Vår dejt igår slutade på Ackis(det var ingen fara!) så vi tänkte ha en "vanlig" dejt ikväll istället:)

Imorgon blir det lek med Emma och Hilma, det ska bli supermysigt!!

Visst är det jobbigt med det här oberäkneliga vädret! Det ser ut att vara sol ute nu men det kommer in vindoustar genom fönstret som säger att jag vill ta på mig mer kläder. Ska man våga sig på att gå ner och sola lite grann eller kommer man frysa ihjäl... Svåra beslut idag känner jag.

Hoppas ni får en fantastisk dag trots vädret;)

puss på er

//Linn

See my side, an I´ll see yours better

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0