Fullspäckad dag!

Herregud vad jag har hunnit med idag!
Började förmiddagen med att åka till Fjällnora med Emma och Hilma:) Väldigt soligt men väääldigt blåsigt! Runt kl 13 kom det en himlans massa moln så då packade vi ihop och åkte hem.

Jag begav mig sedan mot jobbet och fixade lite saker som jag var tvungen att göra innan jag åker bort kände jag. Var där någon timme och sedan cyklade jag hemåt. Missade precis en regnskur märkte jag när jag kom ut till en blöt cykel... Perfekt!

Sedan hemåt och äta lite mellanmål innan jag åkte mot ett spinningpass med Julia. Trodde det var ett Baspass men det visade sig trevligt nog att det var ett medelpass... Hmm... mitt livs första spinningpass och jag hade haft ångest inför ett baspass. Men jag kunde ju inte vända i dörren så det var bara att slänga på ett leende och köra! Och det gick riktigt bra faktiskt. Visst var det jobbigt men jag gillar verkligen att bli sådär heeelt slut!! Svetten kunde nog mätas i litermått men härligt var det! Efter spinningen gick vi in på gymmet och körde lite mage och rygg. Skönt det med!

Nu har jag gjort lite mat och ätit den och så har älsklingen kommit hem från jobbet så vi ska ta tag i alla bestyr här hemma men först blir det nog ett avsnitt av Downtown Abby;)

Hoppas ni haft en superbra söndag och att ni som börjar jobba imorn inte har alltförmycket måndagsångest!

Puss på er
//Linn

Let's go!
Make no excuses now
I'm talking here and now
I'm talking here and now



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0