Myys-"ledig" dag!

Mina underbara fredagar!!!! Ledighet!! Nästan iaf...
Det är verkligen inte för att jag inte trivs på jobbet för där trivs jag som fisken i vattnet, men mina dagar är ju ganska intensiva med jobb 8-17 och träningar 17-22 de flesta dagarna och fredagarna är mina enda HELT lediga dag.
Dagen började med att jag vaknade av att någon höll på med nycklar och grejer.. Det var älskling som var på väg till bageriet för att köpa frukost frallor och lite fikabröd:) Så himla lyxigt och mysigt!!
Sedan gick vi upp och P åkte till stan för att fixa lite jobbiga saker som kommit emot oss. Det blir inte alltid som man har tänkt men man får göra det bästa av det... Nu känns det riktigt spännande faktiskt! Jag åkte till jobbet och skickade lite mail och ringde några telefonsamtal som jag kände att jag var tvungen att göra. Sedan möttes vi upp och åt en sen lunch och begav vi oss hemåt för lite städning och sortering innan min fina broor kom hit.
Nu har vi haft fredagsmys med favvomaten och pepsi maxen:)
Hoppas ni haft en lika mysig fredag!!
Trevlig helg på er!
puss
//Linn

No matter what you say about life 
I learn every time I bleed 
The truth is a stranger 
Soul is in danger I gotta let my spirit be free



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0