Skitungar!

Skulle ta en sen cykeltur till Ica för att mitt lypsyl var slut... haha lite illa men kände också att jag behövde röra på mig. På vägen så cyklar man under en gångtunnel och när jag kommer ut ur den så ser jag en snöboll komma schvungande förbi mig. Direkt efter det hörde jag snabba steg som sprang efter mig... Skitläskigt och jag blev lite skärrad... Kunde ju ha totalt halkat omkull med cykeln... När jag kom till ica ringde jag min underbara pojkvän och han s p r a n g och mötte mig trots att stackaren är sjuk... Skönt att veta att han kommer till undsättning min prins på sin vita springare(sina fötter) <3

Irriterande att några inte har nåt annat att göra än att skrämma och kasta saker på folk... Små steg in i fel riktning... Man måste ge ungarna nåt att göra!!

//Linn

Disturbia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0