Fystest nummer två

Det gick bra!! Jag förbättrade mina resultat så jag är nöjd. Känner mig helt slut i hela kroppen:) Träffade min älskade kusin idag innan träningen, det var riktigt trevligt att träffa henne igen! Får passa på nu när hon är i Sverige. Snart reser hon igen:(

Imorgon blir en förhoppningsvis effektiv dag! Lite planering inför USA resan, lite fixande och donande här hemma och så en tripp ner på stan innan träningarna på kvällen.

På tisdag blir det en riktit mysdag!! Jag och älskling ska ta bilen och bara åka någonstans... äta lunch och sedan åka någon annanstans:) Myyys! Hoppas vi hittar hem igen;)

Nu ska jag vika tvätten tjohoo:)

puss på er!
//Linn

i´m a fighter...

Kommentarer
Postat av: nyfiken

kan du inte bärätta nån gong om vad som hänt me din pappa i bloggen?

2011-03-29 @ 22:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0