Kvällsträning

Vaknade riktigt tidigt imorse och blev fly förbannad!! Kan inte människor som inte kan låta bli att förgifta sina lungor göra det någonstans där det inte kommer in till vår lägenhet???!!! Det tar ju jättelång tid innan lukten lämnar lägenheten och det fastnar i textilier och möbler!! Så jävla sur! Rusade runt till alla fönster och letade efter den skyldiga... Men ingen tur... Eller det kanske var tur så att jag inte rusade ut och skällde ut någon i bara nattskjortan...

Vill bo i ett rökfritt område!!! Jag ska inte behöva stänga alla fönster och dörrar i varma sommaren för att andra är beroende av en livsfarlig pinne med glöd...

Fy fan!

Sedan fortsatte min dag iaf mycket bättre! Fick besök av Emma och Benjamin <3 sööötisen!!

Luncha nere på stan och hittade tom lite rea-fynd!
En svart långklänning från MQ och en söt typ rosa somrig klänning! Kan lägga upp bilder imorgon...

Sedan mötte jag upp älsklingen och hans vän och hans två supersöta söner!! Så himla gulliga! Vi lekte ett tag i Vasaparken innan vi begav oss hemåt. Sedan blev det en del jobb ikväll faktiskt. Försöker vara ledig men det är svårt när det är så mycket som måste ordnas till nästa termin som faktiskt börjar snart!
Lite mys framför tvn med älsklingen hann jag med iaf... Sedan blev jag helt sjukt rastlös och drog med honom ut på en kvällspromenad... om man nu kan kalla det för det när klockan är närmre halv tolv... Men skönt var det iaf! Lite lagom drisslande regn... När vi kom hem blev jag av någon konstig anledning ännu mer rastlös så det blev ett träningsprogram á la min kära tränare Helena!

Nu är jag svettig och trött och borde duscha så jag kommer i säng någon gång... En stor dag väntar imorgon, ska träffa min syster och även dra hem till Cristina på kvällen för lite party party!

sov så gott hörrni!
puss på er!
//Linn

your amazing, just the way you are


Kommentarer
Postat av: Helena

bra jobbat med träningen Linn! Hoppas ni har det roligt ute ikväll :) puss

2011-07-22 @ 21:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0