Vad kuul att det funkade!

Med mobilbloggning:) Har en känsla av att det kommer börja utnyttjas:) Den här fullproppade dagen har varit riktigt trevlig! Mysfika hos underbara Johanna och suuupersöta Tookas!! <3<3<3<3<3<3

Sedan trevligt i bilen hem med Elin.. bröt lite regler där ute på landet, men det man inte ser kan man inte följa eller hur Elin;)

Sedan träning med världens bästa tjejer och därefter möte... Kul at tmånga uppskattar vårt arbete!

Slutligen fika hos mammsen! Årets första semlor har jag ätit till middag:)Tänkte slänga in lite bilder från helgen,

Här kommer min tigerkaka som jag gjorde på fredagen så vi hade fika hela helgen när våra underbara gäster, Frida och Micke var här!

Jag och Frida satt och sminkade oss i timmar innan festen började, här var min test med grönt. Blev inte grönt sen på kvällen men är ju helt underbart att bara sitta och prata och sminka sig:)


Älsklingen gjorde hemmagjord glass OCH hemmagjorda maränger... bortskämd jag blir!!


Massa gott och trevligt sällskap som sagt!

Nu blir det snart sängen, hoppas på att få träffa Ploysan imorn, var alldeles för förkyld i tisdags när vi hade planerat date så nu längtar jag som tusan!!

Hoppas ni haft en bra torsdag allihopa!

puss på er!
//Linn



you´re everything i need and more <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0