Tjugoförsta januari 2011

Vilken mysig fredag! Har jobbat för första gången det här året. Jättekul att träffa alla kollegor och barn igen! Sedan hem och mysa lite med älskling innan jag var tvungen att ta en powernap. Var så himla trött!! Kunde ju såklart inte somna igår bara för att jag visste att jag skulle upp flera timmar tidigare än vanligt. Men det var inget problem att komma upp iaf så det var skönt! Efter min lilla powernap tog vi oss en promenad till Ica och köpte ingredienser till lite olika bak-projekt.
Jag ville baka muffins och pär ville baka bröd.
Mina muffins fick illrosa glasyr:)




haha spårade lite med glasyren:)
Dem blev iaf superduper goda!! Ska bjuda Oscar och Fia på det imorgon som efterrätt efter vår sushi!

Pärs supernyttiga limpa:)

Nu ska jag fixa lite gympasaker framför tvn:)


Ha en sööt helg:)

puss på er!
//Linn

sugar sugar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0