Nionde januari 2011

Herrejösses vilken fest det blev igår!!! Proppfyllt i vardagsrummet och vi hade inte ens stolar till alla... Men finns det hjärterum... Himlans kul var det iaf!!
Vi spelade ölspel som vanligt fast den här gången med tärningar... riktigt kul när man väl förstod. Nu har precis Frida och Micke åkt hemåt till Karlstad och jag ska alldeles strax bege mig till träningen. Snälla söta Sofie kommer och hämtar mig <3 Hon är bra snäll hon...

Imorgon blir det lite "jobb" på dagen, jag ska skriva lite träningsplaneringar och sånt och sen är det möte med lite tränare på kvällen samt träning med tjejerna och sen träning själv. Ska bli jättekul att komma igång med tjejerna igen!!! Man saknar dem lite när man har lov, man träffar dem ju tre gånger i veckan typ vanligtivs... Man blir ju en liten gympafamilj.

Nej nu är min skjuts snart här så jag och min nya neongula sportbh ska dra oss...

Hoppas ni haft en lika trevlig helg som jag har, Tack Frida och Micke!!

puss på er!

//Linn

way I are

Kommentarer
Postat av: helena

Ja det var sjukt kul igår! Bra fixat värdinnan :) puss

2011-01-09 @ 19:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0