Mot Johanna och Lucas <3

Snart bär det av till Johanna och underbara Lucas! Vi ska fika där med Elin som ska bege sig av mot andra länder har jag hört... Hoppas få höra mer vad planerna är!
Fortfarande förkylt och inga tips från er läsare så nu blir jag lite besviken... Ser att ni är inne och kollar så;)
Nej jag förstår att ni inte har några tips för det är bara att stå ut eller hur...

Idag är det fullbokat för efter fikat blir det direkt till träningen med tjejerna och efter det har vi truppmöte som vi i TSG håller i och efter det ska jag direkt till mamma för att fira henne. Hon har bakat semlor och jag är sugen på det redan nu!! :)

Nu blir det lunch och sen fixa sig lite.

Ha en bra dag allihopa!!
puss på er

//Linn

shake your pom pom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0