Andra januari 2011

Vilken fixardag!!
Vaknade kl 9.00, eller okej, jag tvingade mig upp då för att hinna allt:)
Började med att göra en tigerkaka:) och sen åt jag frukost, eller okej jag slickade skålarna:) Och tog en macka faktiskt! Sedan var det dags att ta itu med städning, tvätt-vikning, dammande, putsande, sorterande och lite annat:) Känns faktiskt väldigt bra att det ser så fint ut i vår fina lägenhet och dessutom luktar det fortfande gott från tigerkakan:)
Johanna och söööta Lucas kom hit vid 14-tiden så vi fikade lite, busade mycket och pratade. Jättemysigt att träffa dem igen, var så länge sen...

nu ska jag och älskling se på tv och myysa!!

puss på er därute!

//Linn

breath slow...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0