Underhåll mig!!!

Fy fan vilken jobbig dag det här kommer bli!!
Har en blodtrycksmätare på mig som tar blodtrycket var tjugonde minut och ska alltså egentligen jobba för att få ett så trovärdigt värde som möjligt. Jag borde alltså itne sitta här för då kanske det inte visar mitt höga blodtryck... Men jag är så himlans trött!! HJag kunde inte sova inatt, hade mardrömmar som avlöste varandra och jag vaknade helt svettig av dessa... Fy vad jobbigt det är när de är så verkliga och man tom känner känslorna...

Nu ska jag sätta igång med att göra nåt... frågan är bara vad...

puss på er!

//Linn

Help, I need somebody

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas de går bra med mätaren och att du hittat på nått som kan underhålla dig! puss

2011-02-10 @ 22:05:12
Postat av: Denise

Hej:) Haft en bra helg?:)

2011-02-13 @ 23:19:40
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0