Tjugotredje februari 2011

Idag onsdsag, har det inte direkt varit min tur dag. Började med att bussarna krånglade så jag fick springa i 20 minus grader från stan till Nautilus för min sjukgymnast-tid. Fick tips på styrkeövningar som jag ska göra på träningarna för att stärka mitt knä som hoppar ur led. Detta besök gick iof väldigt bra men sen fortsatte oturen... Jag missade bussen från stan hem så jag fick stå i kylan med tung matkasse och vänta.

Kom hem och somnade i soffan, var helt däckad i några timmar...

Sedan skulle jag baka tänkte jag... Så jag ställde mig och började... Smulade jästen och hällde i smöret... Sen välter jag ut hela bunken med den enda mjölken och jästen jag har så dp var det bara att lägga ner det... Blir bakning imorgon istället.
Då tänkte jag ställa mig i duschen istället för att värma mig lite... Fick duscha i ljummet-kallt vatten för att varmvattnet verkade inte vilja fungera... Så vi fick ringa på hyresvärden och sedan slängde vi i oss middag och stack mot hockeymatch i gränby ishall.
Det var kul att se ännu en hockeymatch även om det inte var lika mkt drag som i Löfbergs Arena i Karlstad...

Jag försöker nu få tillbaka värmen i mina fötter för de var isbitar när vi kom hem..

Hoppas ni värmer varandra där ute!
puss på er!
//Linn
freeze the moment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0