Tjugofjärde februari 2011

Idag har det varit supermysigt lillebrorsmys!! Med min minsting! För mig kommer han alltid vara typ 9 år... <3 Älskar honom över allt. Vi gick på sta och åt på Dragon palace. Jättegott! Avokadosushi och kinamat... Aldrig fel...

Sedan blev det lite shopping såklart! Kan visa sen men det blev riktigt bra saker tycker jag. Ja vet Sofie men det mesta var på rean!!

nu har jag och Fia ätit en semla och kollar på SATC. Vår favoritsäsong såklart, 4...

Snart bär det av till träningen, får se hur många tappra vi har ikväll, många som åker skidor och har sig.

Senare ikvl kommer svärföräldrarna så vi ska äta våfflor och bara mysa ikväll!

Imorgon hoppas jag på att få se Lisa <3 igen! På kvällen är det min tur att ha middagsbjudning för Da Crew / Gotlandsgänget! ska bli jätteroligt och hoppas att de alla kommer tycka om min matlagning... Har någon tips på efterrätt får ni gärna säga till!

Ha en härlig torsdagskväll!
puss på er!
//Linn
cause we´re living in a world of fools

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0