Skön söndag!

Idag sov jag länge, eller ganska länge eftersom jag alltid vaknar när älskling kommer in och kollar till mig... Sedan slappade vi framför tvn, jag köpte kebab och falafel till oss från Heidenstamsgrillen- Det godaste!! Sedan kom Sofie och hämtade mig och vi åkte till stan och lämnade tillbaka ett par svarta byxor för att sedan åka och köpa ett annat par på Gränby. Riktigt mysigt att vara med Sofie, så skönt när man tänker så lika och knappt behöver säga vad man tänker...

Träningen gick bra och nu sitter jag här och orkar inte gå till duschen...

Men ska ta tag i det här nu...

Hoppas ni laddar upp för en bra ny vecka! Min kommer bestå av några dagars jobb, träffa pappa, träningar såklart och också lite vänner-dater hoppas jag.

puss på er!

//Linn

everywhere i´m looking now i´m surrounded by your embrace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0