Hemma från Värmland

En mysig långhelg i Värmland var precis vad jag behövde. Mår bättre nu och ser fram emot att få sätta igång med mina undersökningar för blodtrycket. Ska till napprapaten imorgon och sedan till läkaren för 24-timmars blodtrycksmätning på torsdag. Hatar de undersökningarna!! Man har en manschett eller vad det nu heter på armen konstant och den klämmer åt och mäter blodtrycket var 20e minut. Ni kan ju tänka er hur lätt det är att sova med det trycket på armen. Somnar man så vaknar man och inte kan man sova när man hela tiden tänker, "nu kommer det snart klämma till"...

Idag blev en liten fixar-dag. Har skickat massor med mail som jag hade hängande över mig och fixar lite ditt och datt:)
Senare ska jag iväg och träna tjejerna från tiundaskolan. Efter det ska jag gå på bio med älskling. The kings speach ska vi se, jag tycker den verkar jättebra!
Hoppas på att inte bli besviken, tycker alltid man blir det när man tror att en film är bra...

Igår hade vi en jätterolig träning! Vet inte varför egentligen men det kändes som några saker faktiskt gick lite bra för en gångs skull... Hoppas det fortsätter så.

Nu blir det snart lunchlagning... undrar vad jag ska laga. Får bli nåt från frysen.

Ha en underbar dag allihopa!
Puss på er!
//Linn
what a beautiful morning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0