Fantastisk fredagskväll

Igår var Gotlandsgänget här. Helt underbar kväll blev det med med minnen, foton, skratt, god mat och spel! Underbart att träffa dem igen och känna att vi har varit med om så mycket tillsammans! Så roligt att komma på alla minnen igen... haha gud vad jag skrattade... Magen gjorde ont...

Vi åt och spelade både brainstorm och Med andra ord. Det blev högljutt som det ska då man spelar!!

Jag fick superfina tulpaner som nu står och blommar i vårt vardagsrum!

Nu ska jag bege mig till träningen och därifrån kommer Sofie och hämtar mig så åker vi och Helena och Julia till Stockholm för lite middag med Jessica:) Ska bli kul!!


Ha en bra lördag allihopa!

puss på er!

//Linn

I´m walking on sunshine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0