Alla <3 dag

Igår vad det alla hjärtans dag och dagen började underbart men slutade tråkigt...
Jag hade planerat hela dagen för min älskling eftersom han planerade förra året. Vi började morgonen med att ligga kvar länge i sängen och bara mysa och framförallt vakna tillsammans eftersom vi inte vaknat samtidigt på flera veckor känns det som. Älskling jobbar mkt nu så han går upp runt 4 och då är inte jag pigg... haha

I sängen blev det presentöppning och älskling fick ett roligt spel av mig som vi båda gillarsom vi lånat av några vänner. Det roliga var att dagen före hade han kläckt ur sig "det är så tråkigt för det här spelet finns inte att få tag på längre" Och då hade jag redan köpt det! Brainstorm heter det och är jätteroligt!


Han fick också ett start-set för att göra hemmagjord sushi:) Vi har pratat jättelänge om att göra det och nu hade jag köpt alla ingredienser som man behövde.


Jag fick en jättesöt liten hjärt-ask.

I den låg en berlock till mitt armband. En jättefin snöflinga som representerade den här vintern som vi haft tillsammans. Vår första jul i lägenheten och allt annat roligt och tufft som har hänt...


Mitt i snöflingan fanns en liten sten. "ååå vad fint en liten sten!" sa jag... "nej" sa han... "En diamant"...
???!!!!!
Jag har alltså fått min allra första söta lilla diamant... Han är romantisk han, min prins...

Efter mysstunden tog vi en lång promenad i kylan och solen. Vi gick upp till Nyby där jag bodde när jag var liten. Jättemysigt för jag kände igen mig till och med!

Efter detta gick vi hem och mös lite innan vi började med sushin... Vi var grymma på det! Såhär fina blev våra rullar;








Gissa vilken tallrik som är min;)

Nej nu är det dags att sätta fart med dagens bestyr:) Städa lite här hemma och sen ska jag träffa TVÅ Emmor med barn idag:) Först Emma och Hilma och sen Emma och Benjamin. Supermysigt!!

Idag är nya ringen på också som jag köpte på Gränby med Fia:) <3

puss på er hoppas ni får en fin dag!
Och kom ihåg att ge varandra kärlek även fast alla hjärtans dag var igår;)

//Linn

you´re amazing



Kommentarer
Postat av: frida

Vilket fint smycke och vilka FIIIINA sushi! Vad duktiga ni e! Puss

2011-02-15 @ 12:30:45
URL: http://fridaskaka.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hej var har du köpt ringen och är det en dubbel ring??

2011-02-23 @ 22:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0