I´m back!

Herregud vad det var länge sen jag skrev här!
Det har ju hänt fantastiskt mycket trevligt, inte minst vår underbara USA-resa!! Måste absolut ladda upp bilder här såklart!! Jag ska försöka fixa det imorgon om jag hinner, ska på påsklunch hos pappa imorgon:)

Idag har jag och älskling gjort fint på balkongen! Vi skurade och tvättade och jag planterade balkonglådan... Mina små blommor får än så länge "sova" inne eftersom det är lite kallt och mormor rådde mig att det är bäst att de får vänja sig lite först...

Fint blev det iaf! Kan visa bilder imorn!

Sedan har jag och Sofie varit i Kista centrum... Vi skulle hämta fler linnen till våra tjejer att ha som förträningslinne. Det blev också lite shopping där, vi kollade mest på rean och jag gjorde ordentliga klipp! Jeans för 200 kr, en klänning för 75 och en bh för 25 kr:) Och en till grej som jag inte tänker berätta för nån, eller hur Sofie;)

Dessutom fick jag mitt första (och antagligen enda) påskägg av min älskade vän:) Blev superglad!

Nu ska jag och älskling snart gå och lägga oss, han ska upp jobbigt tidigt imorgon och jag ska väl försöka gå upp lagom tidigt så jag får massa gjort tänkte jag...

Hoppas ni har en fin påsk allihopa!!
puss på er!

//Linn

My love is all I have to give...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0