Idag kan man iaf höra vad jag säger:)

Men så fort jag pratar för länge försvinner rösten... Är så himla trött hela tiden. Tänker sova hur länge som helst imorgon och hoppas hoppas hoppas på att jag orkar tävla i helgen... Vore så tråkigt att åka med och bara ligga sjuk...

Vill jobba också... Har varit sjuk tillräckligt tycker jag för den här terminen... Men det tyckte tydligen inte imunförsvaret... Får kanske bättra på det lite...

Nu blir det plättar och lite c-vitamin...

puss på er!

see my side... and i see yours better...


Kommentarer
Postat av: Fia

Hallååå, haru slutat blogga eller? Tror jag har varit inne här minst 100grr nu o inget nytt...hm...;) Puss

2010-12-12 @ 14:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0