Tråååååååååååååååååååååååååk

Jag är ledsen men det kommer vara en del deppinlägg nu när jag är såhär bajssjuk...
Är så himlans tråkigt att sitta/ligga i sängen 24 timmar om dygnet...
Idag fick jag iaf ta proverna. Gick fram och tillbaka till stan och när jag kom hem hade jag både ont i örat och kände att andningen var värre så det var kanske inte nån bra idé att gå iaf... Men det är ju så nära men tydligen inte tillräckligt när jag är såhär dålig... Så den sov jag i 4 timmar tills Pär ringde och frågade om jag hade ätit... såklart hade jag inte det så han köpte mcdonalds till mig:)

Sen har vi spelat lite kort men sen åkte han hem för att äta och sova tidigt eftersom han jobbar tidiga morgonar just nu...
Kan ni inte underhålla mig lite, kommentera med frågor så får jga något att göra!!!!!

puss på er!
//Linn

it will get better in time...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0