Seeeg idag!

Både kroppen och knoppen känns alldeles sega idag... Träningen i måndags... jag kände mig som en överviktig 85-åring som försökte sig på något som liknar barngymnastik... ingenting fungerade... iaf inte i början. Satte några skruvar i slutet av träningen men benen var som gele hela tiden och andningen ska vi inte ens prata om... På styrkan påmindes jag om varför man inte kan vara sjuk inom gymnastiken... Man förlorar ALLA muskler på mindre än tre dagar:(
Ska komma ihåg att känna mig stark någongång när jag är igång igen... För det gör jag aldrig. Känner mig bara oerhört svag när jag varit sjuk och inser då att jag kanske vanligtvis har lite muskler ändå...

Nej usch nu ska jag försöka göra den här dagen lite mer positiv än vad mina tankar är...
Och för detta måste jag städa upp lägenheten och laga lite lunch.

Jag och Pär såg Avatar igår:) Vilken fin film!!!
Vi hörs säkert ikväll...

puss på er!

//Linn

when love takes over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0