Nu bär det av till Värmland igen:)

Imorgon åker vi! Kl 8.00 är det dags att sätta sig i bilen för den långa färden till Värmlands skogar... Okej kanske inte så långa men som ni vet är jag ju rastlös och kan egentligen inte sitta stilla överhuvudtaget. Och nu kan man ju addera detta med faktumet att jag faktiskt HAR varit stilla en HEL VECKA!!!
Jag har verkligen inte gjort något alls. Stackars Pär har fått laga mat åt mig och jag har bara legat. Inte orkat nåt. Så jag har förberett mig på att det blir en lååång resa även om den inte är så lång i själva verket...
Jag har med mig min decimeter tjocka soduko bok, min kalender, min planering och massa annat jobb som jag måste börja jobba på inför mitt nya jobb:)

Väskan är iaf nästan packad, Pär ska komma med den imorgon bitti så allt ligger på bordet iaf... Hoppas jag tagit med mig allt.

Ska iaf bli jätteskönt att komma iväg! Jag ska shoppa lite imorn i Karlstad också, det är så bra där!! Äntligen känner jag att jag orkar vara glad igen:) Har inte orkat det heller, och idag trodde Pär nog att jag var galen för jag bara klängde och kittlade och mös med honom hela morgonen... Helt galen... Sååå skönt att få vara lycklig in i mag-kärnan...(?)

Var på träningen ikväll och gav gänget "Glad Påsk-kort":) De blev jätteglada!
Något måste man ju bidra med när man inte tränar...
Så skönt att träffa er igen laget! Snart kommer jag o tränar bättre än någonsin med er!

nu måste jag sova om jag ska kunna vara lite social i bilen imorgon...

puss på er!

//Linn

beat it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0