Lite mer positiva tonarter...

Min kära pojkvän försöker få mig att se att jag faktiskt blir lite bättre dag för dag och han försöker verkligen få mig på bra humör. Igår tex fick jag lägga mig i ett avkopplande bad för han ville fixa nånting i köket... Så jag låg där och han kom o servade med handukar till nacken och vattenflaskor:):)

Sen när jag kom upp ur badet fick jag lägga mig i soffan och vänta lite till... Det började lukta mer och mer gott och till slut fick jag en tallrik med blåbär- och hallonpaj... Med vanlij kesella:) Underbart gott!

Han gör mig så lycklig!!

Idag har jag faktiskt mått helt okej, dvs jag kan nästan andas. Så jag åkte iväg till Gränby centrum medan pär tränade och fixade massa födelsedagsgrejjer... Pappa fyller år imorgn och Pär på lördag...

På torsdag ska vi åka till Värmland och det ska bli jättemysigt, bara jag mår bättre!!

Håll tummarna för det... Hoppas också på att kunna jobba mina tre sista dagar på Sverkerskolan nu i veckan men man vet inte... orkar man inte andas så orkar man inte skrika på barn...

Vi hörs snart i helt positiva tonarter!!
puss
//Linn

sen en tid tillbaka har jag varit trött...

Kommentarer
Postat av: Marika

Vad söt Pär är! =) Hoppas du blir frisk snart vännen! Om vi inte ses innan så får ni hade så mysigt i värmland. Kram

2010-03-28 @ 13:40:21
Postat av: mamma

....åsså va du faktiskt o fikade hos din gamla mamma...:) Puss gullunge!!

2010-03-29 @ 07:59:31
Postat av: Emma

åå vad fint av lilla per! puss

2010-03-30 @ 09:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0