Jobbigt på många sätt att vara sjuk!!

Idag skulle jag ju då försöka ta mig ner på stan för att ta massa blodprover... Det vara bara det att min läkare hade glömt att tala om att jag skulle gå dit på fastande mage så jag åt frukost och min tanke var, eftersom jag inte äter frukost i vanliga fall, att jag kanske svimmar om jag inte äter eftersom de ska ta halva min kroppsvikt i blod. (JA jag är rädd och överdriver lite...)

Så jag åt den där förbannade mackan och sen fick jag alltså ett nej... Men inte på en gång utan EFTER att hon lagt fram ca 8 behållare som hon tänkte fylla med mitt blod... KUL... nu känner jag mig lugnare... Eller inte...
Hon gav mig iaf ett tips att jag kan köpa ett plåster på apoteket som heter embla plåster som bedövar så kanske jag känner mig lättare till mods... Bara det att när jag kommer till apoteket visar det sig att två stycken såna plåster kostar 75 spänn!!!! det är fan för mycket för att jag är mesig så jag bestämde mig för att bita ihop istället:) Hoppas det funkar imorn också...
Så jag måste alltså släpa mig ner på stan imorn med för att ta de där jäkla proven...

Men men... Sen har jag iaf fixat massor i gympaboken idag, har ju så sjukt tråkigt när jag är själv och Pär vill inte vara här för mkt för han vill inte bli sjuk igen vilket jag förstår och dessutom har han åkt runt 4-5 tiden de senaste mornarna(hur fan stavas det???) så han behöver sova tidigt vilket jag med min hosta och andnöd inte gör...
Okej jag överdriver igen men det får man göra när man är sjuk...

Nu ska jag fortsätta klippa ut lite kort...
vi hörs!
puss (fortfarande på avstånd)
//Linn

release me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0