Glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad:)

Fick veta idag att jag får heltidsjobb i två månader på den skola som jag jobbade på före jul:) Så himla kul! Ska vara i en femma:)
Så skönt för detta betyder att jag och Pär kommer kunna åka utomlands i sommar utan att jag oroar mig för pengasituationen... Inte så himla kul att behöva väckas av samtal som vill att man kommer och jobbar och ställa in allt annat för att man behöver pengar. Nu vet jag när jag jobbar, känns skitbra!!

Nu ska jag till träningen, ont i halsen och svårt och andas men hoppas att det går bättre än i måndags iaf!

Puss på er!

//Linn

in my head

Kommentarer
Postat av: ploy <3

GRATTIS Linnsi du är BÄST!!

2010-03-18 @ 11:52:59
Postat av: Hanna

YEEEEEEEEEEEEEEES :D Då hänger vi i samma byggnad också, grymt ... ses i April Linn <3

2010-03-25 @ 21:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0