En tröttis en fredagskväll..

En lång dag lider mot sitt slut och jag är riktigt trött!! Jag jobbade 8-14 idag, rusade hem för att packa om, försöka vila (varför ens försöka när man måste stressa för att hinna vila, ofta man kan slappna av då??)Sedan iväg till träningar kl 16-19.30.
Gick riktigt bra på båda träningarna, mina tjejer är så duktiga!! <3
Imorgon har en grupp tävling, det blir den sista de kommer tävla med mig :'( Hinner inte med dem och de är borta i gottsunda varje onsdag före min egen träning och jag orkar inte flänga fram och tillbaka utan middag osv osv...
Men det ska bli kul att avsluta med tävling iaf!

Imorgon kväll kankse det blir utgång, Mackan är ju hemma i Sverige så då måste man ju passa på!

Nej nu ska jag lägga mig och slappa framför tvn... puss på er!

//Linn

Allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0