efter en veckas sängliggande...

får jag en fin belöning.... mensvärk!!! Kul... Kan knappt andas... SUCK!
Varför kan inte killarna ta den här smärtan... de skulle inte palla...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!!


Idag mår jag iaf bättre med förkylningen och astman. Tänkte försöka ta mig ner på stan men vi får se om jag orkar. Ska iaf äta korv med bröd nu och sen städa lite.

Ikväll kommer pär hem:) <3 Äntligen!! saknat så... Helgen blir väldigt fullproppad, mestadels med kurs:( teoretiska och praktiska prova och så ska jag försöka vara social med Pärs kompisar från Värmland däremellan, på lördag blir det fest, hoppas bara på att klara proven dagen efter... herregud... Vatten och treo...haha

Nu blir det en av mina berömda listor på vad jag ska uträtta idag:
  • Städa upp
  • dammsuga och våttorka
  • sortera garderoben
  • sortera lite lådor i förrådet
  • gå på stan med mamma och emil
  • gå till ica och köpa alvedon och ipren

vi hörs senare!

puss
//Linn
you should try sleepin in my bed

Kommentarer
Postat av: Emma

Stackare! Ska du gå trampett steg 2? eller ska du vara demogymnast?

2010-03-04 @ 12:34:01
Postat av: Anonym

Haha, som du säger, killarna skulle inte klara av det så vi får helt enkelt offra oss :)



Men härligt att Pär kommer hem ikväll, då kanske du få en så stor energiboost så du blir frisk på kuppen! Hoppas på de iaf:) Puss

2010-03-04 @ 16:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0