2 Guld till Uppsala!!!

Känns som jag repeterar mig lite när jag skriver 2 guld igen:) Men det låter aldrig fel eller hur??!
Denna gången var det i Gävleborgsjakten i Sandviken som min grupp och mina tjejer tog varsitt guld för Uppsala!
Var en ganska rolig tävling om man tog bort min astma och sjukdom...
Mina tjejer dominerade som vanligt! De är så himla coola på tävling, lugna koncentrerade och glada... precis som det ska vara: De bara går in och gör sitt "jobb". De kommer bli världsabäst en dag!! <3

För min egen del var det ganska ansträngande att köra alla redskap kan jag säga!! Men jag ville så gärna tävla och få en lite bättre känsla i kroppen före vår stora tävling i slutet av maj eftersom det inte gick så bra för mig på den sist...

Denna gången ställde jag alla mina volter och körde ett bra fristående trots att jag hade sån astmakramp att jag knappt kunde andas... tänk vad lätt det kommer att kännas när jag är frisk..


om jag blir frisk...

har varit sjuk till och från i typ fem veckor snart, astman är hemsk...
Har varit hos olika läkare och på olika undersökningar idag, fått göra nåt slags andningstest med och utan medicin, kollat EKG (eftersom jag tävlade sjuk:s), röntgat lungorna på ackis osv... Man blir så deppig av att allt är problem med mig, mitt höga blodtryck, min migrän, astman osv osv. Som min läkare sa "Du är så svag" och menade med sjukdomarna jag åker på... Däremot sa han att det syndes på mitt EKG att jag är vältränad och det är väl mer än jag har känt mig på typ två månader snart så... alltid skönt att höra.

Imorgon blir det mer provtagning... denna gång med mer nålar inblandat... USCH!!

Har ni nåt att underhålla mig med nu när jag mår såhär dåligt?? Har så tråkigt och är så rastlös... Idag har jag underhållit mig med att göra fint i min gympabok:) Det är iaf kul men det är typ sånt man orkar. Jag orkar knappt sitta upp här vid datorn men kan inte ligga i sängen nu innan jag ska sova om jag ska kunna gå o lägga mig sen... blir så rastlös annars...

nej nu ska jag tänka positivt... Jävlar vad jag ska träna när jag blir frisk!

puss på er (på avstånd så ni inte blir smittade, om man nu gör det efter 5 veckor...)

//Linn

Sen en tid tillbaka har jag varit trött...



Denna känsla ska vi snart ha tillbaka laget!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0