Tack för igår brudar!!

En riktigt trevlig tjejkväll blev det... Med inslag av lite idioter... haha...

Vi började här hemma med sex and the city filmen i bakgrunden, goda hemagjorda hamburgare och massor med fixning... Vi höll nästan på o missa bussen för vi sminkade oss så mycket...

Vi åkte in till stan runt halv sex tiden och såg Sex and the city 2. Helt underbar film... Så skön känsla när man gick därifrån!

Sedan bar det av till Norrlands för mig o Fia o Eva-Lena åkte hem.
Vi satt där o drack lite vin och en "cosmopolitan som smakade som fisljummen saft...
pratade med en idiot, en mittemellan och en råtrevlig kille. Herregud säger jag bara... Man förstår varför många singlar är singlar...

Sedan bar det av till Saluhallen för riktiga Cosmopolitans och massor och massor av dans!! Riktigt roligt, jag ÄLSKAR att dansa!!!
Sedan blev det mat på Gyros och taxi hem... Idag har det varit en riktig slapp dag för mig o fia... Vi har kollat på the hills och the city och bara ätit o slappat...

Ska hoppa in i duschen nu och sedan bär det av ner till stan för att träffa mamma och emil <3 Duktiga broren har gått ut nian... såå stor!

imorgon börjar jag jobba på lägrena på Fyrishov. Ska bli kul även om jag gärna hade varit lite ledig... men snart så!!! Tunisien säger jag bara... kommer bli underbart...

Saknar min älskling även fast vi bara varit ifrån varandra i en dag...

Nu ropar duschen.
puss på er!
//Linn
we no speak americano

Kommentarer
Postat av: panthea ♥

Heeeeeeeeeej! :D ♥

2010-06-13 @ 19:21:21
URL: http://cookiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0