Jul och nyår som jag sent ska glömma...

av många anledningar...

Underbar julafton för tidigt firades med min familj hos mormor... bytta lite julklappar och mös. Sedan var det strax dax för mig att ge mig av till Stöten med Pär och hans familj. Firade julafton där med slalom längdskidor och massa mys...
Fick tråkiga nyheter strax före nyårsafton som gjorde att jag inte var på topp. Vill inte skriva om det här än men det kanske kommer. Åkte iaf hem på nyårsafton och firade med mina underbara gympatjejer och Pär. Blev en lugn kväll för min del och de senaste två dagarna har jag spenderat i Pärs armar eller hos familjen.

Hoppas ni har överseende med den dåliga uppdateringen.

Hoppas ert jul- och nyårsfirande var underbart

//Linn

you can see my heart beating...
you can see it through my chest
i´m terrified...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0