Bakdag

Herreguuud vilken hemmafru jag har varit idag!!
Jag har bakat massor och massor med bullar i olika smaker och en tigerkaka... okej låter inte så mycket men tog faktiskt hela dagen!
Gott blev det faktiskt också så lite stolt är jag... hoppas många av er vill komma och fika med mig annars kommer jag bli väldigt rund om man säger så...

ikväll har vi myst framför tvn och goffat i oss av diverse godsaker... bullar, tigerkaka efter en utsökt middag, lax med wok:) Och min favorit soya... sååå gott!!

imorgon blir det till att åka hem och fortsätta på min sortering och senare på dagen blir det träning med mina juveler:) Ska bli roligt!

Efter detta hoppas jag på att hitta på nåt kul... helgen måste jag sedan ladda upp för mitt nya jobb som jag börjar på måndag. Spännande!

Hoppas ni har det bra där ute i kylan som blivit lite mindre iskall idag... Däremot inte sagt att det är mindre halt, halkade idag när jag skulle leverera bullar till min mamma. Gissa om Pär skrattade åt mig när jag drattade på rumpan och det enda som sticker upp från marken är mina bullar som om de vore det som jag måste skydda allra mest... herregud vilka prioriteringar jag har som jag knappt vet om...

puss på er

//Linn
take one step at the time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0