Kvällsrapport

Efter en lång dag med tankar, tvätt och städning och fix så är det snart läggdags... Ska upp tidigt imorn och jobba hela dagen. Direkt till träning efter det och sedan lite mer träning efter det.
SEN blir det lite fredagsmys här hemma tror jag om jag inte åker till Helena o Julia o gänget som myser hos dem. Men borde ju lägga mig tidigt eftersom jag har kurs hela helgen.

Jajja det där ordnar sig. Imorgon blir det utflykt hela dagen med jobbet och jag hoppas bara på att det inte är -10 som det är sagt... usch...
Nästa vinter ska jag verkligen investera i ordentliga vinterskor. Mina UGGs har gjort sitt om man säger så.

Idag har jag också sett min dröm på TV...

Men ska mycket till haha...

Nej nu ska jag packa väskan!
puss på er!
//Linn

I wanna be famous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0