Lördagspyssel

Har städat lite, använt vår underbara nya dammsugare som vi ftt i julklapp av Pärs föräldrar!! Tack!!! Underbart med en som faktiskt får upp dammet på golvet:)
Sen ska jag äta lite lunch och fortsätta på mina raggsockor som jag satt uppe med länge igår natt framför Sex and the city filmen efter att Pär gått o lagt sig. Han börjar ju halv 5 på morgonen så jag fick slappa lite själv i soffan igår.
idag blir det träning med tjejerna och sen ska vi ha mini-julafton med min moster och hennes man:) Är alltid mysigt att fira fler "julaftonar", och för oss blir det många i år.. Först nu firar vi med moste, på julafton firar vi en hos mamma och en hos pappa sen dagen efter kl 07.09 åker vi till Värmland och firar där med. Myspys!! Jag älskar julen...

Nu ska jag fortsätta min stickning för jag vill kunna börja använda mina raggisar snart! De andra jag stickade har blvit så stora så det är lite jobbiga att gå omkring i...

puss på er!

//Linn
Just the way you are

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0