Våruppvisning i 80-tals färger

Idag har det varit gymnastik för hela slanten! Uppsalaflickornas årliga Våruppvisning. Två fullspäckade föreställningar med full fart! Var riktigt kul att spendera hela dagen i Fyrishov med vännerna och tjejerna men fan va trött man blir! Sedan var det bara hem o ladda inför en fullspäckad jobbvecka med nationella prov i matematik och massor med andra saker plus träningar och framförallt mina tjejers träningar som ska åka o tävla nästa helg. Vi åker på fredag eftermiddag och kommer hem söndag kväll.

Håller redan tummarna fast mina tjejer äger så det är nog lugnt.

Som sagt imorgon blir det jobb, tjejernas träning och sedan träning själv.

Sätter in en bild på min outfit idag senare eller imorgon. Mitt fluff i håret är så himlans mysigt!! Ska ha det imorgon fast uppsatt i en toffs:)

Ett EXTRA stort GRATTIS till älskade Emma som fyllde år idag och som dessutom hade de snyggaste ögonfransarna någonsin!!! Grattis gumman!!!
Och tack för att du förstår min sorgliga förlust av vårt underbara linne... :'(


puss på er alla!

//Linn

sometimes i feel like put my hand up in the air... i know i can count on you... <3


Kommentarer
Postat av: Emma

TACK :D <3 asså, linnet? hittade du inte det? :( vi måste göra en efterlysning, ringer typ polisen snart!!!! ses ikväll babe

2010-04-19 @ 15:34:30
Postat av: Helena

Nej hörrö Linn! nu får de bli skärpning här på bloggen. Har vart in hur många dagar som helst nu, vill ha uppdatering! Nu, nu, nu! :)

2010-04-23 @ 10:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0