Lördagsslapp:)

Idag blir en skönt lugn dag...  Nästan... Iaf de första timmarna har varit det...
Snart ska jag till träning och sedan bär det av hem till Helena och Julia för myskväll:)

Igår blev det utgång efter träningen med mina gullisar (sjuukt länge sen jag tränade dem nu känns det som).
Jag Julia och Helena hade lite preparty här hemma och åt och drack gott:) Sedan bar det av mot kön på Värmlands... Vilken kö sen! Blev väl knappt en timme där inne och sen gick vi vidare med vårt dagisbarn Sofie:) till BJ. Jag Helena o Julia gick in där o dansade några timmar till:)
En fin kväll!!

Och vad jag sov idag:) min säng var såååå skön!!

Nej nu är det snart dags för träning o innan dess ska jag hinna mysa lite med pojkvännen:)

puss på er!
Bilder från igår kommer senare!!
//Linn

i leave my head and my heart on the dancefloor

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad skönt att höra att du är vid liv igen!

Är hemma nu så statistiken kommer nog bli sig lik igen hehe.. ses imorgon :)

2010-04-10 @ 19:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0