Hela Uppsala förbereder sig för Valborg

Herregud, jag glömmer varje år hur det är att bo mitt i Uppsala när det är såna här dagar... Just nu står alla dörrar i min lägenhetsingång vidöppna och det bara strömmar in folk. Komme rju inte direkt bli mindre imorgon...
Men det är så mysigt på nåt sätt!
Nu vet man att det är vår... Eller iaf nästan...

Idag har det gått bra på jobbet!:) Riktigt bra faktiskt! Skönt!

Och igår på träningen gick det skitbra! Första gången jag körde en hel träning och orkade hela... Så det var skönt att spränga den gränsen... Sofie körde livet ur våra armar också... haha tack för den...

Nu ska jag snart börja städa och rensa lite tänkte jag. Har fortfarande inte packat upp sen helgen och det ser rent förtaaaaskigt ut här hemma. Snart är det dags för flytten och då kan jag ju inte ha såhär mycket saker!!

Ajuste har ju glömt att skriva hur det gick för mina tjejer i helgen. De gick vidare som tionde lag med 0,5 poängs upp till ETTAN!!! Helt sjukt, och då hade vi ändå 2 fall och en handisättning...
Dagen efter gick det inte så bra och några missar gjorde att vi blev sist i finalen. Men alltså det går inte att beskriva hur stolt man är över dessa tjejer!!! jag har tränat de flesta av dem sedan de var små och man bara spricker av stolthet så fort de visar sig någonstans!! De har sjukt fin teknik och stil allihopa och de har rätt inställning till träning och tävling. Vi får så mkt komplimanger av tränare och domare på tävlingar så det är så otroligt roligt att veta att man faktiskt tränar rätt!! U1 är helt enkelt bäst... Jag är så stolt över dem och de har en stoooor plats i mitt hjärta!

Imorgon är dagen fullspäckad såklart, börjar med champagnefrukost här utanför och sedan bär det av till ekonomikumparken. Där sitter vi nog ett bra tag innan vi åker hem hit och gör oss fina för kvällen. Sedan är det grillning hos pär och hela festligheterna slutar med utgång på Norrlands. Ska bli riktigt roligt!!

Hoppas nu att ni får en fin och trevlig Valborg och ta det lugnt allihopa!!

puss på er!
//Linn

in my head

ps. Emma, "kom heeeeeeeem"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0