Värmlandshelg:)

Vi åkte i fredags, efter att Pär hade sitt seminarie.. Jag hade gjort iordning falafel rullar som vi åt till lunch innan vi åkte:) Resan dit gick ganska snabbt men som ni vet kära vänner är jag inte såå bra på att sitta still en längre period... så jag gjorde väl lite allt möjligt i bilen som vanligt, kolla gympaboken, messade vänner, sjöng med till radion, planerade i kalendern (såklart!!) osv.
Vi mötte upp Pärs mamma i stan utanför en helt uuunderbar affär som hette pappersarken. Där fanns pyssel och scrapbooking saker i mängder!! Lovely!! Jag köpte en hel del och hon också så att vi skulle ha o pyssla med i helgen när Pär skulle klippa gräset o ha sig stackarn... inte lätt att va man inte...

Sedan åkte vi hem och åt goda pajer och jag försökte äta krabba som sagt men tjaaa... det föll mig väl inte heelt i smaken kan jag inte säga. Här kommer iaf dokumenteringen som jag lovade tjejer...:
scary bastards!! 

så åt man det med en senapssås...


Det var som sagt...lagom gott... Men spännande att prova på!!

Sedan blev det två mysdagar i skogen!! Vi plockade mängder av svamp:)


Var jättemysigt! Vi gick flera timmar i rad och jag blev utsedd till kantarell-hittare-expert av pärs mamma, men det var nog mest för uppmuntran för min energi tog lite slut ibland...inte van att vandra i skogen jag heller...
såhär fina var de iaf!


jag rensar svamp:)

Sedan var det mycket mys, scrapbookande och vi hann också träffa massor av pärs kompisar:) Riktigt mysig helg alltså!!

På vägen hem hann vi dessutom svänga förbi iittalla outlet där jag köpte en jättefin karaff!:)


Nej nu ska jag mysa med min pojkvän som sticker iväg med skolan imorn till Bornholm...

puss på er där ute!!

everywhere i go everywhere i´ve been
i only go with you

Kommentarer
Postat av: jessica

Nej fy, krabborna ser verkligen läskiga ut =/. Men man ska aldrig döma efter utseendet =P

2009-09-27 @ 13:15:27
Postat av: Anna Fredriksson

Åh va lyxigt med krabba och svamp, jag blir alldeles avis ju!

2009-09-27 @ 21:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0