Nu sitter jag här igen...

Och ska försöka plugga. Har verkligen lite ork till detta men man måste ju. Och idag måste jag verkligen så jag får träffa Fia:)<3
Vi ska ses på stan vid ett eller två tror jag... Inte bra alls att gå på stan på löningsdag kan jag säga... Men men nu måste jag börja spara ihop min buffert så jag kan flytta i januari... ser verkligen fram emot det om det nu blir så...

Ikväll blir det träning med mina små älsklingar!!! Tror jag ska köpa en överaskning till dem på stan:) De har fått så mycket beröm att man blir såååå stolt som tränare:)

Imorse fick jag äntligen vakna upp med min älskling och ligga kvar lite i sängen, ingen av oss skulle upp tidigt...inte hänt på ett tag... i Värmland är det tidiga morgonar ska ni veta!!;)
Du gör mig så lycklig älskling...

Nej nu återvänder jag till böckerna...
puss på er

you are so beautiful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0