Nu bär det snart av..

...till härliga VÄRMLAND:)

vad mysigt det ska bli!! Alltid helt underbart att komma dit... man blir helt sjukt ompysslad samtidigt som vi alltid hittar på massa saker:) Det svåraste är att gå o lägga sig jättesent o sen orka upp på morgonen men jag gör mitt bästa... haha att jag är en sån jävla sjusovare... blir lite trött på mig själv tom men men man kan inte rå för hur mkt sömn man behöver...

Nu ska jag försöka få lite plugg gjort, göra ordning mig, hämta resväskan, städa här hemma osv.

Ha det så bra mina underbara!! Ska ta massa kort som jag ska lägga upp här, måste ju visa hur man äter krabba, eller hur gänget??!

puss på er

rock away...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0