sjuuukt raspigt i halsen...

haaatar min förkylningsastma. Det är så jäävligt alltså... ursäkta uttrycket... Jag har liksom ont i halsen fast bara för att det är så svårt att andas. har knappt nån annan förkylning annars förutom att det är så raspigt i halsen o sjukt svårt att andas.
Det värsta är att jag inte kan sova eftersom jag inte kan andas... och då kan man inte få den där sköna, sjuksömnen som man behöver för att återhämta sig...

bläääää

hoppas bara på att ja kan tävla på söndag och framförallt jobba på måndag!
Har lite planerat men ska göra en del imorn tänkte jag...

Nej nu ska jag gå o lägga mig med min förkylda pojkvän...
men det är mest synd om mig... haha

vi hörs imorn!
Lisa- då kanske du får bilderna om du har tur...

puss på er
//Linn

so sick...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0