måndagsslöar:)

Tog hand om min sjukling till pojkvän imorse... eller tog hand om, var med... haha han klarar sig ju själv...

Sedan bar det av ner på stan och åt lunch med mamma och Sanna... (min andra mamma)haha mysigt såklart!
Friterad banan och glass säger jag bara:)

Nu sitter jag här o försöker ladda för att gå iväg med min cykel till cykellagaren... Den har punka igen...
Sedan måste jag gå till ilu och lämna tillbaka och låna om lite böcker... sedan gå tillbaka och träffa julia o gänget på stan för att sedan gå till träningen... blir himlans jobbigt utan cykel!!!! usch...

Nej nu tar jag tag i min dag så hörs vi senare!
Tänker på träningen ikvl, måååste gå bättre än förra veckan... hoppas...

//Linn

nothing feels right when im not with you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0