Hemma mellan jobbet och träningarna

ska försöka powernappa så att jag orkar mer på träningen än i måndags...
Samtidigt ditter jag i CSN-kö... alltid lika kul. Och de på csn verkar verkligen älska sitt jobb. Herregud, jag har nog inte pratat med en trevlig själ där någonsin. Men man kan ju hoppas på förbättring på samtalet idag.
Idag gick det bra på jobbet:) Vi fick mycket gjort på lektionerna och hann även med att se på typ halva iceage. Alltså den filmen är så himla rolig! haha
lille sid blir ivägkastad och sjunger "i believe i can fly"... haha
okej jag kanske har lite sämre humor när man är sjukt trött av att gå upp kl 6 och inte kunnat sova inatt.
men ändå! Den är rolig!

Nej nu är jag snart framme och ska säga upp mitt csn... läskigt... men skönt samtidigt. Hoppas jag klarar mig på min lön och det borde jag göra!

Sedan ÄNTLIGEN blir det min powernap med varm kudde på magen...

Hoppas att träningen går bättre ikväll... så jag blir lite peppad igen.

puss på er där ute!

//Linn
i believe i can fly...

Kommentarer
Postat av: ulle

åt nyss gröt och ditt supergoda äppelmos, haha du kan ju gissa reaktionerna från min mamma när hon såg det.. :P

tack för rolig träning idag, du höjde mitt humör och peppade som en gud :) puss

2009-10-21 @ 23:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0