halvdan träning... eller ja menar faaan va taggad jag är nuuu!!(bra va bella?)

träning idag... Jag känner att jag har varven i mig men liksom så fort jag blir lite trött eller stressad så blir det svårt. Ska verkligen försöka ta det lugnt på söndag. En ström-gång gick iaf skitbra. Ställde båda skruvarna på trampetten klockrent och mattan går väl sådär... Hoppas mest på o slippa köra framåtvarvet.
Men men det är upp till tränarna... Det ska iaf bli kul o tävla måste jag säga även fast Bella vill tvinga mig... tänkte säga det innan du sa till faktiskt bellis...

Bella. säger:
Du ska säga. TJOHO TÄVLING PÅ SÖNDAG... fett taggad, vi kör för guldet
jää
Linn säger:
hahha jahaaa

Nej nu ska jag gå o försöka sova. En vikariat dag i en femma imorn och sedan är det upp till bevis på måndag. Hoppas verkligen att det går bra men det tror jag, verkar vara en bra klass när läraren pratade om dem! Jag ska få träffa dem imorgon och då ska jag lämna ett brev där tänkte jag som vi ska läsa tillsammans på måndag. Så det blir lite spännande liksom. Så ska de få skriva brev till mig och presentera sig...

Mm har lite idéer och det ska bli jättekul att sätta dem till verket!

Nej nu blire sängen
puss på er!

//Linn
you got the love

Kommentarer
Postat av: Bella

Linn jag tror det kommer gå bra ;) kör hårt bara. PUSS

2009-10-09 @ 19:03:45
URL: http://rebeckabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0