Vaccin=sjuk

Suck... fast inte så illa som jag förväntade mig. Imorse kunde jag inte öppna ögonen för jag hade sådan enorm huvudvärk och mådde illa. Så jag ringde till jobbet och berättade (hade förberett för en vikarie ifall att) och sedan somnade jag om. Sov till kl 12 cirka. Då mådde jag mycket bättre. Skönt!
Armen värker fortfarande men resten känns bra så det är skönt!

Så jag har nu passat på att tvätta, städa lite och diska... det är en underdrift att säga att det behövdes...

herregud...
Jag måste sluta ta saker personligt. Jag vet ju att jag är bra och alltid vill alla det bästa.


Nu blir det blodpudding och mer disk... kul...

puss på er

breath slow

Kommentarer
Postat av: Sofia

HEj si´s! Fyy vad drygt att du mår dåöigt av vaccinet!

Jag kan ju inte påstå att jag mår tiptop jag heller:( Men du, plz tell me hur du fått din blogg så snygg! Me want!pPUSSS

2009-11-10 @ 20:06:37
URL: http://sofeija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0