Vaccin-h*lvete

Nehej då... inget vaccin till Linn denna morgon... Inte i hela Uppsala... Varför beställer de inte in miljontals doser på en gång.... kanske för att de inte hinner med att göra men ändå... jag vill ha!
Nu måste jag gå på måndag istället och ifall jag blir sjuk av vaccinet så kommer jag då missa två träningar... inte bra inte bra... men hellre det än att missa tävlingarna som kommer senare!

Dagens nästa projekt är att ta tag i städningen här hemma, kylen behöver också rensas och jag behöver handla..
Ikväll blir det träning med mina tjejer och sen ska vi ha spelkväll med gymnastikgänget i årsta:) Blir kul det!

Nu sätter jag igång!

Lyckostar alla er som fått vaccin!

//Linn

gimme gimme gimme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0