Täääääääävling i Haaaaalmstad!!

:D

Så himlans kul det ska bli!!! Nu är det dags liksom!! Dags att visa vilka som är bäst... hoppas jag... haha

Träningen igår kändes skitbra! Vi kan tjejer, vi KAN!!!
Vi tar det lugnt, kör vår grej och tar en sak i taget... Det fixar sig!

Ska iaf bli kul att åka iväg med mitt underbara lag! Vi är verkligen bäst! Iaf i hur roligt vi har det... Sen får vi se med resten...men hoppas ju på det bästa!

Jag är med på alla hopp varv och sen framåtvarvet på matta och friståendet. Allt känns bra förutom att jag är nervös för flickisen i friståendet. Hoppas det ordnar sig och att det är ett ganska mjukt och gummiaktigt golv.

Men som sagt kul ska det bli! Hoppas de nio timmarna i bussen dit och hem går ganska fort!! Trött på att åka buss faktiskt!

men nu ska jag duscha:)

Ha det så bra och håll tummarna för oss!!
pussen
//Linn

För att du finns, för att du kan
du leder vågorna mot hamn
du tar min hand och visar vägen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0