Söndag

Idag tills nu har bara varit en himlans massa funderande... på livets gåtor... nej inte riktigt så djupt men det är tur att man har en så gullig pojkvän som tröstar o håller om...

Ska iaf iväg och träffa Fia och Evalena på stan:) ÄNTLIGEN!!!
Var en evighet sen jag träffade E-L och jag har verkligen saknat henne!

Så jag ska nog sminka mig lite nu så man inte ser ut såhär in public...

Hör nog av mig mer sen... behöver skriva av mig idag känner jag.
Hoppas på framsteg under dagen.
Men tvivlar.


Tack Sara...

/Linn

better in time... ?

Kommentarer
Postat av: Sara

Hola vännen! Hur går det med det som vi pratat om? Hör av dig om det är nåt. Kram

2009-11-08 @ 11:25:15
URL: http://flugis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0