Massa bra träning igår!

Först med mina gullungar och sen själv. Gick faktiskt bra, var lite nervös innan eftersom jag inte kunnat träna på länge pga vaccin och annat men det gick:) Känner mig ganska säker på de varv som jag kanske ska vara med på. Som våra tränare säger, det är inte bestämt än... Inte än på länge... tävlingen är om en och en halv vecka...haha...

Idag blev det en slappis-dag med lite inslag av vardagliga sysslor... Pär åkte hem tidigt imorse för han hade också en del o göra så jag sov vidare ett bra tag och sedan tog jag tag i disk, tvätt och dammsugning. Behövs verkligen!! Måste börja packa idag också inför Umeå. Åker ju med tjejerna på fredag och jag jobbar hela onsdagen, direkt till träning med tjejerna och sen träning själv. På torsdag jobbar jag också heldag sen stress till Fyrishov för extraträning med tjejerna och sen ut och äta med Pärs föräldrar som kommer hit:):)

Sen åker vi kl 10 på fredagen. Ska bli jättekul! Hoppas alla tjejer håller sig friska bara!! Mycket som går... Men det ska nog gå bra!

Nu  måste jag börja göra iordning mig för träning med Tiunda tjejerna. Hoppas tvätten hinner bli klar så jag inte måste åka ifrån den och få arga lappar av den som bokat tid efter mig...

ha en fortsatt bra tisdag mina vänner!

puss på er!
//Linn

knock you down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0