Pissdag

Förutom att jag fått spendera nästan hela dagen med min underbaraa pojkvän(till största delen gråtande men ändå) så har den här dagen vekrligen varit en riktig pissdag!

Hänt en massa saker och man orkar liksom inte med så mycket mer nu...
På träningen kände jag av min sträckning så mycket att jag inte ens kunde jogga fram till hoppet...  så frågan är om det blir någon tävling för mig i helgen...:(:( är så jävla taggad på o få köra så många varv o så kan ja kanske inte det... bläääää

Försöker se positivt på vårt examensarbete också men det är svårt ibland...

Det ska vara inne idag egentligen till vår handledare men vi va inte klara med det vi ville så vi ska sitta med det imorn. Sedan ska det riktiga in på tisdag.. blää

Nej nu ska ja sova... sova själv ikvl, inge kul när man är ledsen men ändå bra när man verkligen behöver sova heela natten... Min pojkvän snarkar lite grann;) haha

puss på er

//Linn

you had a bad day...

Kommentarer
Postat av: Marika

Tråkigt att höra gummnan. De är jobbigt när man har sånna dagar! Hoppas de känns bättre snart. Då kan du ta cykeln och svänga förbi hemma hos mig på en fika ;) Vi måsta försöka ses nått snart! Saknar dig! Puss

2009-05-19 @ 12:19:20
Postat av: Jessica

Puss på dig min vän! Hoppas du får det roligt med Gotlandsgänget ikväll!

2009-05-21 @ 17:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0